دریافت اطلاعات ...
 
شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور ( پارس)
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

همزمان با هفته دولت ، مراسم گرامیداشت شهیدان رجائی و باهنر در شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور (پارس) برگزار گردید
 
🔹 در روزیکشنبه 5 شهریور ماه 1402 همزمان با هفته دولت ، مراسم گرامیداشت هفته دولت با حضور مدیران و کارکنان دفتر مرکزی شرکت برگزار گردید .
مراسم با قرائت قرآن و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی آغاز و پس از خیر مقدم توسط مدیر روابط عمومی وامور بین الملل و گرامیداشت شهیدان رجائی و با هنر ، ،شرح معماری سازمانی با رویکرد تعالی توسط مشاور ارائه و پس از پخش کلیپ هایی از اقدامات شرکت ، اقدامات انجام شده توسط تسهیلگران برتر تشریح و مدیر عامل محترم شرکت نیز آخرین اقدامات انجام شده در شرکت را برای حضار تشریح و در انتها از مدیران و کارکنان برتر تقدیر بعمل آمد .
🔹 « شرکت از بین 52 هزار شرکت پیمانکار بعنوان ، شرکت برگزیده انتخاب گردید »
مدیرعامل شرکت اظهار داشتند بر اساس ارزیابی های انجام شده در چهارمین گردهمایی برگزیدگان صنعت احداث در نظام فنی و اجرایی کشور ، شرکت آب و خاک از بین 52 هزار شرکت پیمانکاری بعنوان شرکت برگزیده انتخاب گردید .
🔹 تائید صورتهای مالی توسط مجمع عمومی و روند سود دهی پایدار شرکت »
مدیرعامل در ادامه بیان داشتند صورتهای مالی شرکت منتهی به پایان سال مالی 1401 تهی و پس از بررسی توسط سازمان حسابرسی و طرح در جلسه مجمع عمومی سالیانه شرکت ، موضوع توسط اعضای مجمع صاحبان سهام مورد تائید قرار گرفته است .
ایشان همچنین اظهار داشتند با تلاش های تیم هیات مدیره و کارکنان شرکت ، خوشبختانه شرکت روند رشد و سود دهی پایداری را در پیش گرفته است.
🔹 بعد از بازگشت سهام شرکت به دولت پروژه های بلاتکلیف شرکت ساماندهی شدند
ایشان اظهار داشتند بعد از بازگشت سهام شرکت به دولت ، بصورت هفتگی و ماهیانه جلسات برنامه ریزی و کنترل پروژه های شرکت انجام و با شناسایی چالش ها و اتخاذ تدابیر مناسب ، پروژه های بلاتکلیف شرکت ساماندهی و همچنین ، با خرید های متمرکز ، مدیریت علمی شیوه های اجرائی کار ، پیگیری و تمدید گواهینامه های شرکت ، و تعامل با کارفرمایان ، هزینه های شرکت را کنترل نموده و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان ستاد بروز رسانی شده و تاخیردر پرداخت حقوق و مزایای پروژه های شرکت نیز کاهش یافته است .
در دو سال اخیر علاوه بر تسریع در بازسازی ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین ، مبلغ سیصد میلیارد ریال از بدهی های گذشته ماشین الات پرداخت و مبلغ 580 میلیارد ریال برای نوسازی ناوگان ماشین آلات شرکت صرف شده است .

« روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس»
https://ble.ir/swesc
http://swesc.mypr.ir
https://eitaa.com/SWESCCOMPANY
http://www.swesc.ir





منبع خبر:
روابط عمومی
   تاریخ: ۰۸:۵۷ - ۰۷/۰۶/۱۴۰۲   بازدید: ۱۲۰