دریافت اطلاعات ...
 
شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور ( پارس)
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

بر اساس ارزیابی به عمل آمده توسط حراست کل استان البرز ، جناب آقای حسین خلج مدیر محترم حراست شرکت به عنوان مدیر برتر حراست استان برگزیده شد.
 
🔹 بر اساس ارزیابی های انجام شده توسط حراست کل استان البرز در سال 1401 ، جناب آقای حسین خلج مدیر حراست شرکت آب و خاک، به عنوان مدیر برتر حراست استان البرز برگزیده و به ایشان تقدیرنامه اهدا گردید در متن تقدیرنامه آمده است :
🔹 برادر گرامی جناب آقای حسین خلج - مدیرمحترم حراست شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک کشور (پارس)
با عنایت به تلاش ها و خدمات صادقانه شما و نقش فعال و برجسته ای که در راستای پیشبرد عالیه اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق ماموریت های محوله حراستی در سال 1401 در استان ایفا نموده اید حائز عنوان مدیر حراست برتر استان گردیده و بدینوسیله از جنابعالی تقدیر و تشکر مینمایم .
امید است در ظل توجهات حق تعالی و در پرتو ولایت حضرت ولی عصر (عج) و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (حفظه الله ) در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف سازمانی همواره موفق و پیروز باشید.
ضمن تبریک این موفقیت به شرکت ، از زحمات مدیریت و کارکنان حراست شرکت که در کسب این موفقیت ، نقش داشته اند تقدیر و تشکر نموده و برای آنان آرزوی توفیق و سلامتی مینمائیم .
« روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس»
https://ble.ir/swesc
http://swesc.mypr.ir
https://eitaa.com/SWESCCOMPANY
http://www.swesc.ir
منبع خبر:
روابط عمومی
   تاریخ: ۱۶:۳۱ - ۰۱/۰۶/۱۴۰۲   بازدید: ۱۵۶