دریافت اطلاعات ...
 
شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور ( پارس)
سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تمدید گواهینامه تائید صلاحیت ایمنی شرکت
 
« با پیگیری ها و اقدامات انجام شده توسط مدیریت هماهنگی پروژه ها، مدیریت و کارکنان پروژه زهکشی دشت نکا و واحد ایمنی و بهداشت ، گواهینامه تائید صلاحیت ایمنی شرکت به مدت دو سال تمدید گردید.»
با توجه به رعایت الزامات گواهینامه تائید صلاحیت ایمنی در شرکت و بررسی های انجام شده توسط کارشناسان اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی وگواهینامه تائید صلاحیت ایمنی شرکت به مدت دو سال تمدید گردید.
لازم به ذکر است که گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران گواهی‌نامه‌ای است که از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برای پیمانکاران واجد شرایط صادر می شود. این گواهینامه پس از طی مراحلی ازجمله آموزش کارفرمایی ، آموزش کارگری، اخذ گواهینامه‌های مربوطه، تایید صلاحیت کارشناس حفاظت فنی و درنهایت با تأیید ایمنی فرایند آن‌ها در بازرسی، توسط کمیته تشخیص صلاحیت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مربوطه برای پیمانکار صادر می شود.
گواهی‌نامه تایید صلاحیت ایمنی بر اساس الحاقیه بند (ج) ماده (12) قانون برگزاری مناقصات مصوب هیئت وزیران به تاریخ 1397/10/5 برای تمامی کارفرمایان الزامی بوده و کارفرمایان قبل از هرگونه عقد قرارداد پیمانکاری با پیمانکاران خود این گواهینامه را از ایشان درخواست نمایند.
در شرکت آب و خاک نیز طی اقدامات انجام شده توسط واحد ایمنی و همکاری های مدیریت محترم پروژه نکا ، آموزش های لازم در پروژه مذکور برگزار و پس از برگزاری آزمون توسط کارشناسان اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و کسب نمره قبولی توسط کارکنان پروژه ، گواهینامه مذکور برای مدت دو سال تمدید گردید .
از زحمات و پیگیری های مدیریت هماهنگی پروژه ها ، واحد ایمنی و بهداشت و مدیریت و کارکنان پروژه زهکشی نکا تقدیر و تشکر میگردد .

« روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس»
https://ble.ir/swesc
http://swesc.mypr.ir
https://eitaa.com/SWESCCOMPANY
http://www.swesc.ir
منبع خبر:
روابط عمومی
   تاریخ: ۱۸:۱۲ - ۲۲/۰۵/۱۴۰۲   بازدید: ۱۱۷