دریافت اطلاعات ...
 
شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور ( پارس)
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دوره آموزشی دو روزه ماشین آلات
 
عاونت محترم آب و خاک وزارت جهادکشاورزی و رییس هیات مدیره شرکت در دوره آموزشی دو روزه ، انواع پمپها، جکها و موتورهای هیدرولیکی ، بر نگهداری و استفاده بهینه از منابع شرکت ، مخصوصا ماشین آلات تأکید نمودند.
با توجه به حرکت شرکت در مسیر تعالی ، به منظور عملیاتی نمودن موضوع « یادگیری ، بهبود و نوآوری » که یکی از مفاهیم بنیادین تعالی سازمانی میباشد ، طی برنامه ریزی بعمل آمده، در روزهای سه‌شنبه 17 و چهارشنبه 18 مرداد ماه 1402 دوره‌ آموزشی ، آشنایی مقدماتی با سیستمهای هیدرولیک ماشین آلات در محل دفتر مرکزی با حضور مسؤولین ماشین آلات پروژه ها (و امکان آنلاین مدیران پروژه و رییس کارگاهها) برگزار گردید .
در این دوره انواع پمپها، جکها و موتورهای هیدرولیکی معرفی و مکانیزم عملکرد آنها مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه اعضای دوره با نحوه نقشه خوانی مدارهای هیدرولیکی در ماشین آلات آشنا و چند مدار هیدرولیکی مربوط به ماشین آلات تشریح گردید.
در روز اول ، هیات مدیره محترم در دوره حضور یافته و جناب آقای مهندس روشن نژاد عضو محترم هیات مدیره و معاونت ماشین آلات ، ضمن خوش آمد گویی به هیات مدیره محترم شرکت ، گزارش آماری و آخرین وضعیت ماشین آلات شرکت و برنامه های اجرایی و در دست اجرا و همچنین ساختار سازمانی معاونت ماشین آلات و شرح وظایف هر کدام از مدیریت های تابعه را تشریح نمودند.
پس از آن جناب آقای دکتر نیازی معاونت محترم وزیر و رییس هیات مدیره ، با بیاناتی از زحمات پرسنل زحمتکش مستقر در پروژه ها قدردانی نموده و بر حفظ منابع شرکت به عنوان بیت المال و علی الخصوص ماشین آلات که یکی از اصلی ترین سرمایه های شرکت محسوب می‌شوند، تاکید نمودند.
در روز دوم دوره آموزشی ، مدیر عامل محترم شرکت در جلسه حضور یافته و نشست صمیمانه ای با حضار برگزار و پس از استماع وضعیت پروژه ها و مشکلات آنان با بیاناتی ،ضمن اشاره به حفظ و نگهداری ماشین آلات از زحمات پرسنل حاضر در پروژه ها قدردانی نموده و بر تمرکز به پیشرفت شرکت در مسیر تعالی تاکید نمودند.
لازم به ذکر است که اساتید این دوره آقایان مهندسین آقاجانی و انصاف پور از شرکت کیمیا فن آوران بودند .

« روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس»

https://ble.ir/swesc
http://swesc.mypr.ir
https://eitaa.com/SWESCCOMPANY http://www.swesc.ir
https://t.me/pars_soil
منبع خبر:
روابط عمومی
   تاریخ: ۲۱:۲۰ - ۲۰/۰۵/۱۴۰۲   بازدید: ۱۲۳