دریافت اطلاعات ...
 
شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور ( پارس)
جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه مسئولین شهرستان خاتم با شرکت خدمات مهندسی آب وخاک کشور
 
رضایت مسئولین شهرستان خاتم از عملکرد شرکت و استقبال از تداوم حضور شرکت در آن شهرستان ، نتیجه بیش از 25 سال سابقه درخشان اجرای پروژه های زیر بنایی در شهرستان خاتم توسط شرکت میباشد.
در روز سه شنبه 6 تیرماه 1402 جلسه ای با حضور: جناب آقای مهندس اکبریان فرماندار محترم شهرستان خاتم , مهندس زارع معاون عمرانی فرماندار، مهندس فتحی مدیر جهادکشاورزی و مهندس قاسمی پناه مدیر راهداری شهرستان خاتم در دفتر مدیرعامل شرکت برگزار گردید.
فرماندار خاتم ضمن تشکر از مساعدت شرکت بابت کاهش اثرات سوء سیل در مردادماه سال گذشته بر شهر هرات و با توجه به سوابق اجرایی خوب شرکت در اجرای پروژه های منطقه و توان بالقوه شرکت ، خواستار تداوم مشارکت و حضور بیشتر شرکت در اجرای پروژه های عمرانی شهرستان خاتم شدند.
پس از آن مدیر محترم جهاد کشاورزی نیز ، ضمن رضایت از عملکرد شرکت در پروژه های زیربنایی بخش آب و کشاورزی ، تمایل و علاقه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خاتم را جهت ادامه اجرای پروژه های زیر بنایی بخش کشاورزی شهرستان بیان نمودند.
در ادامه جناب آقای مهندس فتاحی ، مشاور مدیرعامل و مدیر پروژه های استان یزد، گزارشی در خصوص تعامل و همکاری ۳۰ ساله شرکت با سازمان جهاد کشاورزی استان یزد و حضور بیش از ۲۵ سال شرکت در شهرستان خاتم در اجرای پروژه های زیر بنایی بخش آب و کشاورزی را برای اعضای جلسه بیان نمودند.
سپس معاونت محترم فنی و اجرایی ضمن خوش آمد گویی ، تمایل شرکت را برای اجرای پروژه های عمرانی در استان یزد و شهرستان خاتم بیان نمودند.
در پایان مدیرعامل محترم شرکت ضمن خیرمقدم مجدد به میهمانان، گزارشی در خصوص وضعیت و توان شرکت جهت انجام پروژه های اجرایی در اقصی نقاط کشور و تمایل شرکت در خصوص ادامه فعالیت در استان یزد، شهرستان خاتم در قالب عقد قرارداد همکاری بیان فرمودند.
« روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس»
https://ble.ir/swesc
http://swesc.mypr.ir
https://eitaa.com/SWESCCOMPANY
https://www.swesc.ir
https://t.me/pars_soil
منبع خبر:
روابط عمومی
   تاریخ: ۱۲:۴۴ - ۰۹/۰۴/۱۴۰۲   بازدید: ۱۴۹