دریافت اطلاعات ...
 
شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور ( پارس)
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

گزارش بازدید اعضای محترم هیات مدیره، معاونین و مدیران ستادی و پروژه های شركت از پروژه های استان اردبیل
 
با توجه به اهمیت ارتباط مستمر و هماهنگی فیمابین مدیران ارشد ، ستادی و پروژه های شركت و نقش آن در تسریع روند امور اجرایی ، در روز جمعه 25 آذر ماه 1401 ، اعضای محترم هیات مدیره، معاونین و مدیران ستادی و پروژه های شركت به منظور بازدید از پروژه های شركت به استان اردبیل سفر نموده تا از پروژه های شركت در آن استان بازدید نمایند .
روز اول ماموریت ساعت 4 صبح از محل دفتر مركزی شركت (حركت با اتوبوس) ، شروع و پس از طی مسافت ، قبل از پروژه ، جناب آقای مهندس وطنی ، به استقبال مدیران آمده و داخل اتوبوس بعد از صحبت های مدیریت محترم عامل شركت در خصوص اهمیت گردهمایی مدیران و حضور در پروژه های شركت ، توضیحات مفصلی در خصوص پروژه راه اردبیل سرچم كه حدود 30 كیلومتر می باشد به مدیران ارایه نمودند .
سپس مدیران محترم در ساعت 11/30 به محل كارگاه تولید شن و ماسه پروژه راه اردبیل سرچم رسیده و جناب آقای مهندس وطنی مدیریت پروژه ، توضیحات كاملی در خصوص كارگاه تولید شن و ماسه ارائه نموده و به پرسش های همكاران در این خصوص پاسخ دادند .
در ادامه بازدید ، مدیران محترم ، از محل كارگاه تولید مصالح بیس جاده پروژه راه اردبیل سرچم بازدید و جناب آقای مهندس وطنی مدیریت پروژه ، توضیحات كاملی در خصوص كارگاه تولید مصالح بیس جاده ارائه نموده و به پرسش های همكاران در این خصوص پاسخ دادند .
در ادامه بازدید ، مدیران محترم ، از محل دفتر پروژه و كارگاه تولید آسفالت جاده پروژه راه اردبیل سرچم بازدید و جناب آقای مهندس وطنی مدیریت پروژه ، با ارائه ، فایل پاورپوینت، گزارش كاملی از مشخصات پروژه، كارفرما و مشاور و همچنین پیشرفت فیزیكی و ریالی پروژه ، تصاویر مراحل مختلف كارگاه ، مشكلات و معارض پروژه و همچنین گزارش كاملی در خصوص كارخانه آسفالت پروژه ، ارائه نموده و به پرسش های همكاران در خصوص پروژه و روند عملیات اجرایی پروژه پاسخ دادند .
ذكر این نكته ضروری است كه بر اساس گزارش سازمان نظام مهندسی و آزمایشگاه های كنترل كیفیت ، مصالح تولیدی بتن و آسفالت در كارگاه شركت ، از باكیفیت ترین مصالح تولیدی در استان می باشد كه این موضوع، افتخاری برای شركت محسوب میگردد .
در پایان جلسه ، مدیران محترم از بخش های مختلف پروژه بازدید و در خصوص موضوعات كاری حوزه مدیریت تخصصی مربوطه با مسئولین واحد های مختلف پروژه، بحث و تبادل نظر نمودند
در ادامه ماموریت مدیران محترم ، از ساعت ۲۰ لغایت ۲۴ جلسه كمیته برنامه ریزی با حضور اعضای كمیته برنامه ریزی و مدیران پروژه ها در محل اقامت ، برگزار و عملكرد سه ماهه سوم پروژه های : راه اردبیل سرچم ، محور اهر مشگین شهر و راه شبستر سلماس ، پروژه خداآفربن ، بند طولان ، زهكش پارس آباد ، تامین مالی و اجرای سد خرمرود، نهر مالح خوزستان ، لایروبی نخیلات آبادان و خط انتقال زابل مورد بررسی قرار گرفته و برای سه ماهه چهارم آنها برنامه ریزی لازم انجام پذیرفت.
در ادامه ماموریت مدیران محترم به استان اردبیل ، در روز شنبه 26 آذرماه 1401 از پروژه بند تولان خداآفربن بازدید و جناب آقای مهندس نظری، مدیریت پروژه ، با ارائه ، فایل پاورپوینت، گزارش كاملی از مشخصات پروژه، كارفرما و مشاور و همچنین پیشرفت فیزیكی و ریالی پروژه ، تصاویر مراحل مختلف كارگاه ، مشكلات و معارض پروژه و ، ارائه نموده و به پرسش های همكاران در خصوص پروژه و روند عملیات اجرایی پروژه پاسخ دادند .
در روز شنبه 26 آذرماه 1401 از پروژه عملیات اجرایی 3100 هكتار شبكه زهكشی نواحی 2 و 3 پارس آباد مغان بازدید و جناب آقای مهندس ضرابی، مدیریت محترم پروژه ، گزارش كاملی از مشخصات و آخرین اقدامات انجام شده در پروژه، و همچنین پیشرفت فیزیكی و ریالی و مشكلات و معارض پروژه را ، ارائه دادند .
سپس ضمن بازدید از شركت كشت و صنعت و دامپروری مغان در جلسه ای با مدیریت محترم عامل و اعضای هیأت مدیره و مدیران آن شركت برگزار و جناب آقای دكتر محمدی مدیریت محترم عامل شركت كشت و صنعت و دامپروری مغان ، ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و خیر مقدم به مدیران شركت خدمات مهندسی آب و خاك كشور (پارس), خلاصه ای از توانمندی های و محصولات تولیدی آن مجتمع را برای حضار تشریح نموده و اظهار داشتند این شركت دارای پتانسیل هایی است كه برخی از آنها در كشور و منطقه منحصر به فرد می باشد ، همچنین با تلاش های كاركنان و مدیران مجتمع موفقیت های بزرگی از قبیل افزایش تولید محصولات در واحد سطح ، افزایش سطح زیر كشت درختان زیتون و افزایش تعداد سبد محصولات تولیدی به 11 فقره و تهیه نظام جامع كشت و صنعت و استفاده از خدمات شركت های دانش بنیان و.... در دوسال اخیر اشاره نمود.
ایشان همچنین از مشاركت با شركت آب و خاك ، در زمینه انجام امور زیربنایی آن مجتمع در راستای افزایش بهره وری در تولید محصولات استقبال نمودند .
در ادامه جناب آقای دكتر قاسمی، مدیریت محترم عامل شركت آب و خاك نیز ، ضمن تشكر از مدیران مجتمع كشت و صنعت و دامپروری مغان ، گزارش كاملی از توانمندی های و پتانسیل های شركت آب و خاك را ، ارائه و اظهار داشتند فرصت های خوبی برای هم افزایی دو شركت وجود دارد و باید تلاش كنیم این هم افزایی ها منجر به بالا بردن راندمان آبیاری و افزایش بهره وری در تولید محصولات تولیدی مجتمع گردد .
ایشان همچنین اظهار داشتند در راستای ماموریت و رسالت شركت سعی بر این است كه از تجربیات سی ساله كاركنان و مدیران شركت در اجرای زهكشی ، بازسازی كانال های انتقال آب و كشاورزی هوشمند استفاده شود تا منجر به افزایش بهره وری در مجتمع كشت و صنعت و دامپروری مغان گردد .
در پایان جلسه تفاهمنامه همكاری بین دو شركت امضا و مبادله گردید .
در ادامه ماموریت مدیران محترم به استان اردبیل ، در روز یكشنبه 27 آذرماه 1401 از پروژه محور راه اهر مشگین ،بازدید بعمل آورده و مدیریت محترم پروژه جناب آقای مهندس.وطنی، با ارائه فایل پاورپوینت ،توضیحات كاملی از مشخصات پروژه به تیم بازدید كننده ارائه نموده و مدیران محترم در خصوص مشخصات و مسائل پروژه ، پرسش هایی مطرح نموده و مدیریت محترم پروژه ، به پرسشهای مطروحه پاسخ دادند .
در ادامه مدیریت محترم عامل شركت ، ضمن تشكر از زحمات آقای مهندس وطنی و همكارانشان ، بابت هماهنگی و زحمات سه روز اخیر ، برای بازدید مدیران از پروژه های استان اردبیل ، اظهار داشتند كه قرارداد پروژه های راه اهر مشگین و زهكشی پارس آباد مغان ، اخیرأ منعقد شده و همه مدیران و كاركنان شركت تلاش كنند تا این دو پروژه براساس استاندارد مدیریت پروژه ( PMBOK ) انجام شوند .



https://t.me/pars_soil
https://eitaa.com/SWESCCOMPANY
http://swesc.mypr.ir/
www.swesc.ir

منبع خبر:
روابط عمومی
   تاریخ: ۱۳:۲۴ - ۲۶/۰۹/۱۴۰۱   بازدید: ۱۶۷