دریافت اطلاعات ...
 
شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور ( پارس)
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اولین گردهمایی مدیران ستادی و پروژه های شرکت در سال 1402 در دفترمرکزی شرکت برگزار گردید
 
همزمان با هفته جهاد کشاورزی و با توجه به برنامه ریزی و اطلاع رسانی انجام شده ، در روز سه شنبه 23 خرداد ماه 1402 ، اولین گردهمایی مدیران شرکت در سال 1402 با حضور مدیرعامل ، معاونین ، مشاورین ، مدیران ستادی و پروژه های اجرائی در دفتر مرکزی شرکت برگزار گردید .
جلسه با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و خیر مقدم مدیر روابط عمومی و ارائه فیلم کوتاهی از بازدید ها و افتتاح پروژه های شرکت توسط مسئولین ارشد کشوری در ادوار گذشته شروع گردید .
در ادامه مدیران محترم پروژه ها مسائل و موضوعات مختلف پروژه ها و فرآیندهای کاری را که باعث کندی در روند اجرای پروژه ها شده است را به تفکیک در بحث های اجرائی ، ماشین آلات و نیروهای انسانی مطرح و پس از آن معاونین و مدیران ستادی ، پیرامون موضوعات مطرح شده ، توضیحاتی ارائه نمودند .
در انتهای جلسه ، مدیریت محترم عامل شرکت ، ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی و گرامیداشت شهدای جهاد ، اظهار داشتند با توجه به استقرار سیستم تعالی در شرکت ، در خصوص موضوعات مطرح شده توسط مدیران ، نیاز است چالش ها شناسایی و با راهکارهای مناسب در کارها بهبود ایجاد نموده و بصورت دغدغه مند مسائل و موضوعات پیگیری شوند .
در انتها ایشان ، استفاده از شیوه ها و روش های نوین در اجرای کارها را برای افزایش راندمان و بهره وری ضروری دانسته و از همه مدیران خواستند که در این خصوص پیگیری های جدی بعمل آورند .
«این خبر در حال تکمیل شدن است»

« روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس»
https://ble.ir/swesc
http://swesc.mypr.ir
https://eitaa.com/SWESCCOMPANY
https://www.swesc.ir
https://t.me/pars_soil
منبع خبر:
روابط عمومی
   تاریخ: ۰۸:۳۵ - ۲۴/۰۳/۱۴۰۲   بازدید: ۱۲۳