دریافت اطلاعات ...
 
شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور ( پارس)
چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳

اعلام آمادگی شرکت برای استفاده از توانمندی های فنی کارشناسان مجرب آن در تدوین مدارک و مستندات فنی سازمان برنامه و بودجه در حوزه آبیاری و زهکشی
 
در روز دوشنبه یکم خرداد ماه 1402 یک تیم از مدیران و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور در محل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس ، جلسه ای با مدیران شرکت برگزار نمودند .
جلسه با قرائت قرآن و فیلم معرفی شرکت شروع و مدیریت محترم عامل ضمن خیر مقدم به اعضای جلسه ، خلاصه ای از فعالیت ها و توانمندیهای شرکت را تشریح و کیفیت بالای اجرای کار ، پرورش نیروهای متخصص در حوزه آبیاری و زهکشی و حرکت در مسیر استفاده از فناوری های نوین و کشاورزی هوشمند را از مشخصات شرکت برشمرده و برای استفاده از توانمندی های فنی کارشناسان مجرب شرکت در تدوین مدارک و مستندات فنی سازمان برنامه و بودجه در حوزه آبیاری و زهکشی اعلام آمادگی نمودند.
پس از آن فیلم های کوتاهی از عملیات اجرائی پروژه های اجرا شده توسط شرکت برای اعضای جلسه نمایش داده شد و پس از آن مدیران و کارشناسان محترم سازمان برنامه و بودجه ضمن تشکر از زحمات کارکنان شرکت ، سئوال های فنی در خصوص حوزه های فعالیت شرکت از قبیل انواع زهکشی ، کانال های انتقال آب ، تسطیح و تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی و ..... پرسیدند که توسط مدیران شرکت پاسخ داده شد .
در پایان مدیران قراردادها و مطالعات آب و کشاورزی شرکت با ارائه پاور پوینت ، توضیحات کاملی پیرامون فعالیت های تخصصی شرکت به جلسه ارائه و در انتها از آزمایشگاههای فنی مکانیک خاک و بتن بازدید و توضیحات کاملی توسط مسئولان آزمایشگاه به بازدید کنندگان ارائه گردید.
«روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس »
https://ble.ir/swesc
http://swesc.mypr.ir
https://eitaa.com/SWESCCOMPANY
https://www.swesc.ir
https://t.me/pars_soil
منبع خبر:
روابط عمومی
   تاریخ: ۱۲:۴۷ - ۰۲/۰۳/۱۴۰۲   بازدید: ۱۱۶