دریافت اطلاعات ...
 
شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور ( پارس)
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ممیزی سیستم مدیریت یكپارچه با حضور در پروژه تامین مالی و اجرای سد مخزنی خرمرود و ستاد شركت
 
با حضور مشاور سیستم مدیریت یكپارچه ، نماینده شركت ممیزی كننده (URS انگلستان ) ، مدیرعامل و معاونین و مدیران ستادی شركت ، ممیزی سیستم مدیریت یكپارچه IMS شركت انجام گردید.
با توجه به اخذ گواهینامه های بین المللی ایزو توسط شركت در سنوات گذشته ، به منظور انجام ممیزی های سالیانه در راستای اجرای الزامات استاندارد و در جهت افزایش كیفیت و سرعت فرآیندهای شركت و همچنین بالا بردن كیفیت خدمات ارائه شده شركت در راستای افزایش رضایت ذینفعان شركت در روز های یكشنبه و دوشنبه 11 و 12 دیماه تیم ممیزی با حضور در پروژه تامین مالی و اجرای سد مخزنی خرمرود و ستاد شركت ، فرآیندها و روال جاری شركت را بر اساس استانداردهای ایزو كنترل نموده و ممیزی سیستم مدیریت یكپارچه IMS شركت انجام گردید.
در جلسه افتتاحیه ، مدیریت محترم عامل شركت ضمن خیر مقدم به مشاورین ممیزی و اعضای جلسه ، اظهار داشتند : امیدواریم با توجه به روند بهبود شركت ، شرایط پیاده سازی كامل ایزوها نیز فراهم شود ، شركت آب و خاك با حركت در مسیر تعالی ، بدنبال سرآمدی در حوزه كاری خود و افزایش بهره وری در همه زمینه هاست .
ایشان همچنین به خلاصه ای از اقدامات انجام شده در دو سال اخیر از جمله : حضور فعال تر در پروژه های بخش كشاورزی ، مسئولیت های اجتماعی ، استقلال ماشین آلات توسعه مشاركت ها ، زمان دار كردن فرآیندها و .... نام بردند .
در انتهای روز دوم ممیزی (12/10/1401 ) جلسه اختتامیه ، با حضور مشاور سیستم مدیریت یكپارچه ، نماینده شركت ممیزی كننده (URS انگلستان ) و مدیران ستادی شركت ، در سالن كنفرانس برگزار و مشاور محترم ضمن تشكر از زحمات كاركنان شركت ، اشاره نمودند كه خوشبختانه بهبودهای زیادی در بخش های مختلف در دو سال اخیر انجام شده است ، ایشان همچنینی نقاط قوت و عدم انطباق فرآیندها را تشریح و اعضای جلسه در خصوص بهبود اجرای كارها و افزایش بهره وی در امور پیشنهادات خود را ارائه نمودند .




« روابط عمومی و امور بین الملل شركت خدمات مهندسی آب و خاك كشور (پارس)»
http://swesc.mypr.ir
https://eitaa.com/SWESCCOMPANY
https://www.swesc.ir
https://t.me/pars_soil

منبع خبر:
روابط عمومی
   تاریخ: ۰۷:۱۲ - ۱۳/۱۰/۱۴۰۱   بازدید: ۱۰۵